Záruční a pozáruční servis
Pravidelná roční servisní kontrola kotle je jednou z nutných podmínek uznání záruky na spotřebič a provádí se ideálně mimo topnou sezonu (květen – srpen) autorizovanou servisní firmou. První servisní prohlídka by měla být provedena do 12 měsíců od uvedení spotřebiče do provozu.
Během doby trvání záruky jsou závady vzniklé následkem vadného provedení nebo vadou materiálu bezplatně odstraněny. Servisní prohlídka jako taková je účtována dle platného ceníku.
Podmínky pro uznání záruky jsou:
- předložení řádně vyplněného záručního listu s kódem servisní firmy
- první uvedení výrobku do provozu pověřenou servisní firmou
- pravidelná roční servisní kontrola kotle
Záruka se nevztahuje na:
- výrobky, které nebyly uvedeny do provozu pověřenou servisní firmou
- závady vzniklé v důsledku nevhodného použití výrobku
- poškození výrobku vzniklé přepravou nebo mechanickým poškozením
- závady vzniklé nedodržením návodu pro instalaci
- závady vzniklé nedostatečnou nebo chybnou obsluhou
- závady plynoucí z chybné nebo nedostatečné údržby
- poškození a závady vzniklé vnějšími vlivy (např. vlhkem, elektrickým přepětím, mrazem, prachem, chemickými nebo mechanickými usazeninami)
V případě, že potřebujete opravit plynový kotel, kontaktujte nás.